Azie

28 april 2014

Zoals jullie weten zijn we inmiddels weer terug in Europa. De tijd is snel gegaan. In Azië zijn we druk bezig geweest met werken(immigratieproces), sightseeing & slapen. Want van al dat werken en sightseeing is het verlangen naar slapen groot. Soms ging ik zelfs de uren aftellen totdat ik weer mocht slapen, haha!

Als ik er aan terug denk is het een mooie ervaring geweest. Oman, India, Sri Lanka, Indonesië & Singapore. Helaas heb ik minder van de landen gezien dan ik had gehoopt maar des te meer een reden om terug te gaan!

Zo is Oman bijvoorbeeld een van de schoonste landen ter wereld. In India kun je heerlijk curies eten, alleen voor het eten zou ik zo terug willen. In Sri Lanka kun je ook heerlijk eten & tuktuk rijden, of je rond laten rijden.. Ja, wij hebben het goed voor elkaar we mocht zelf proberen een tuktuk rijden. Hele belevenis. En voor als jullie het je afvragen ja de Tuktuk is nog heel, niemand gewond. De cruise terminal in Singapore lag pal naast een Mall, kortom shoppen als een malle! Helaas was Singapore onze turnaround port, waardoor ik nauwelijks vrij had in Singapore. In Indonesië heb ik ook heerlijk gegeten, wat van het land gezien, geshopt en naar het strand geweest.. Voordat ik ging werken “even een frisse duik nemen”. Het water is daar heerlijk, je zou het bijna warm kunnen noemen. Kortom vooraf zei ik dat ik niet zo snel naar Azië zou gaan maar ik ben om hoor! Door al die kleine beetjes gezien te hebben wil ik meer.. Kortom.. wordt ongetwijfeld vervolgd de vraag is alleen wanneer.

Onderweg naar Europa maakte we nog een stop in Jordanië en ik heb het geluk gehad om naar Petra te mogen gaan. Heel mooi om gezien te hebben.

De countdown is begonnen.. nog even en dan ben ik weer terug... en het lijkt erop dat het cruisen toch wel een beetje verslavend werkt. Zeker nu ik zoveel mooie dingen in de wereld heb gezien..

Maar eerst ga ik genieten van mijn vakantie!!