One down, five to go!

17 september 2014

De tijd vliegt! Inmiddels ben ik alweer 1 maand aan boord. Dit keer ben ik de Noordam een groter schip dan mijn vorige schip maar wat kleiner dan het schip waar ik mijn eerste contract op zat. De lay-out is gelukkig hetzelfde als de Eurodam waardoor ik niet verdwaal. Over een paar weken krijg ik een nieuwe neventaak, een nieuwe uitdaging en een groot voordeel is dat ik een vast rooster zal krijgen waarbij ik om de dag s’middags vrij ben en dus de wal op kan, nog meer van de wereld zien!! Vooral nu we naar de Carribean gaan komt dit me heel goed uit! Extra tijd om aan mijn bruine tint te werken! Iets wat me de afgelopen jaren (!) niet gelukt is.. Verder kijk ik heel erg uit naar 3 november, we gaan midden oktober de oversteek maken naar de Carribean en op 3 november komen mijn VIP’s weer aan boord. De cruise met pap & mam aan boord is elke keer weer een van de hoogtepunten van mijn contract. Deze keer kan ik om de dag de wal met pap & mam op of de avond met ze doorbrengen, ik kijk er nu al naar uit! Want deze keer gaat de cruise (weer) naar de Caribbean, maar wel andere bestemmingen. Om wat preciezer te zijn we gaan naar: Half Moon Cay, Grand Turk, Dominicaanse Republiek, Bonaire, Curacao & Aruba. Deze baan heeft als grootste voordeel dat ik betaald wordt om de wereld te zien maar en keerzijde van dit werk is toch wel dat veel moet missen. Zoals verjaardagen en de familiedag, hiervan baal ik echt. Positief gezien ga ik er gewoon voor zorgen dat ik er volgend jaar wel bij ben en hopelijk kan ik dan iedereen aan Adi introduceren. Maar voordat het zover is ga ik eerst Europa & de Carribean onveilig maken. Heel veel liefs vanuit de Mediterrane!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ingeborg:
    17 september 2014
    Lieve Marga, wat heerlijk om weer mee te lezen/leven. En wat zullen jullie genieten met z'n drieen en zeker met je extra vrije tijd. Ben nu al benieuwd naar jullie verhalen. Op naar de Caribbean maar ook zeker nog genieten van de Mediterranee.
    Liefs en groetjes, Ingeborg
  2. Pap en mam:
    18 september 2014
    Lieve Marga, ook wij kijken uit naar 3 november! En op de familiedag gaan we jou beslist missen. Nog even en dan zijn wij er!! Tot gauw. XXX mama
  3. Hans de Wolf:
    20 september 2014
    Leuk om weer een nieuw verhaal van je te lezen. Die vrije middagen klinken als een prima verbetering. Geniet ervan!

Groeten van Guda & Hans
  4. Susanne:
    3 oktober 2014
    Lieve Marga, veel later dan dat je het bericht geplaatst hebt, lees ik nog steeds met veel plezier je verhaal. Geniet er vooral van. Ze pakken deze ervaringen die je nu op doet, nooit meer af! Have fun! X
  5. Ricardo, Renske, tygo en Jesse:
    11 oktober 2014
    Lieve Marga,

We hebben je zeker gemist afgelopen familiedag! Gelukkig komt het ieder jaar wel weer terug en dat kun je over de cruises die je maakt niet met zekerheid zeggen. We kijken nu al uit naar volgend jaar en wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar adi en we willen hem graag ontmoeten!
    Ondertussen ben je nu hard aan het werk terwijl je ook weer heel veel van de wereld ziet. Wat is het dan fijn dat je een rooster hebt waarbij je wat meer vrij bent s middags!
    Wij wensen je heel veel plezier!

Veel liefs! X