Meet me halfway

27 november 2014 - Bonaire, Nederlandse Antillen

Lieve allemaal, Time flies! Had me zo voorgenomen om meer blogs te posten maar tot nu toe gaat dit nog niet helemaal goed! Door de wisselende diensten ben ik echt heel blij als ik mag slapen. MIjn hoofd raakt het kussen aan en weg ben ik.. Inmiddels zijn we de big blue overgestoken.. Na 6 dagen op zee was ik blij dat er land in zicht was. Had van tevoren veel verhalen gehoord over de oversteek dat het ontzettend onrustig op zee kan zijn en dat betekend dat er veel deining kan zijn.. Ik zag de bui al hangen.. dat wordt 6 dagen op creakers, groene appels, soep en ginger ale leven, want dat zijn de dingen die helpen tegen zeeziekte want daar heb ik soms nog last van. Merk vaak dat mijn lichaam er na 2 maanden wat beter kan en gelukkig is de zee niet altijd ruw. Gelukkig viel de oversteek enorm mee en was het maar anderhalve dag wat onrustig. Dat betekende namelijk ook dat mijn VIP’s aan boord kwamen. Helaas ging de tijd met pap & mam veel te snel, maar wat was het leuk! Deze keer had ik gelukkig meer tijd dan de vorige keren waardoor samen de wal op konden, samen ontbijten, lunchen, thee drinken of dineren en de show bekijken. Kortom een top 10 dagen met mijn VIP’s. Had het er daarom ook best even moeilijk mee om weer afscheid te nemen. Gelukkig zijn ze weer veilig thuis en missen ze de warmte van de Caribbean & natuurlijk mij(toch?) haha! Inmiddels ben ik alweer over de helft van mijn contract (yes!) en is het aftellen begonnen. Tegenwoordig heb je hele mooie fancy aftel apps wat natuurlijk ideaal is. Maar tot die tijd mag ik, als mijn rooster het toe laat heerlijk buiten lunchen in de zon of heerlijk op het strand liggen en zwemmen want warm is het zeker hier in de Caribbean. Het einde van 2014 komt in zicht en als ik terugkijk denk ik: wat super dat ik dankzij mijn werk de wereld rond cruise en er nog betaald voor word.. Dit jaar mocht naar: Azië, Europa & Caribbean. De een gaat in zijn lunchpauze een blokje om en ik ga aan wal in mijn pauze om te eten, winkelen, het land te verkennen of om naar het strand te gaan. Kan slechter dacht ik zo! Tot zo ver mijn update vanuit de Caribbean. Heel veel liefs!

1. Jacqueline:
    28 november 2014
    Wat klinkt dat allemaal weer heerlijk!! EN op naar nog betere dingen...........
  2. Ingeborg:
    Hoi, hoi
    Marga wat heb je het weer goed verwoord. Natuurlijk blijft het moeilijk om afscheid te moeten nemen maar jullie hebben weer een prachtige tijd samen gehad, wat een herinnering weer.
    Ik moet er niet aan denken, zes dagen alleen maar zee! Gelukkig voor jou dat het meeviel. Blijf genieten.
    Liefs Ingeborg
  3. Pap en mam:
    Lieve Marga,
    Nogmaals bedankt voor de VIP behandeling. We hebben er van genoten (en van jou natuurlijk). We tellen af tot midden februari....
    xxxx
  4. Ricardo, Renske, tygo en Jesse:
    Hoi lieve Marga,

Super leuk om weer mee te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal beleeft.
    Gelukkig dat de oversteek mee viel zeg.
    De arbeidsvoorwaarden/omstandigheden zijn zeker niet slecht, helemaal nu je wat meer tijd hebt ook! En het weertje, doe mij dat ook maar hier is het alweer behoorlijk koud en van de week moesten we krabben. Brrr!
    Heel veel plezier en succes de tweede helft!

X Renske, Ricardo, Tygo en Jesse