Cruise Experience Part III

Lieve allemaal,

Inmiddels ben ik alweer aan de cruise experience part III begonnen! Ben vorige week in Barcelona aan boord gegaan van het ms Noordam. Deze keer gaat de cruise naar de Mediteranen en de Caribean. Ik kijk er erg naar uit om naar Barbados te gaan, Aruba, Curacao en Bonaire te gaan. Daarnaast stoppen we ook Jamaica, Dominicaanse Republiek, Kaaimaneilanden en Mexico. We gaan ook een keer een rondje doen wat ik tijdens mijn eerste contract altijd deed: Fort Lauderdale, Grand Turk, San Juan, St. Thomas & Half Moon Cay. Deja vu!!

Mijn eerste week zit erop alweer op! Op dit moment cruisen we in de Mediteranen tot  midden oktober, dan gaan we de oversteek maken. Deze keer moet ik toch echt wel mooi bruin getint terugkomen met zoveel exotische bestemmingen.

Heb een heel leuk team collega’s op mij heen. Daar ben ik heel blij mee. Al is er wel iemand die ik heel erg aan boord mis.. Mijn adi..

Adi heb ik leren kennen op het ms Rotterdam. Had me voorgenomen nooit een relatie aan boord te nemen maar zo zie je maar zeg nooit nooit want het loopt totaal anders. Ik deed mij best om mijn gevoelen voor hem te ontkennen maar op een gegeven moment was er geen ontkomen meer aan.  Tijdens mijn vakantie ben ik een maand naar Adi geweest in Bali, waar wij woont. Een geweldige tijd! Een mooi eiland, mooie cultuur en vooral heel veel leuke en lieve mensen en natuurlijk niet te vergeten het heerlijke weer! Ik zou zo terug willen…

Helaas is het niet gelukt om samen te cruisen.. Hij cruist in Alaska en straks in Zuid Amerika..  Des te meer reden om straks weer uit te kijken naar mijn vakantie zodat ik iedereen weer kan en natuurlijk hem ook!!

Heel veel liefs!!!

1. Dorien Bootsma:
    22 augustus 2014
    Geniet van alle mooie landen en je wachten op Adi zal beloond worden. Het gevoel als je elkaar dan na die tijd weer ziet..... X
  2. Ingeborg:
    Hoi wereldreizigster,

Alweer je derde grote avontuur.
    En wat ga je weer naar veel plekken.
    Fijn dat je in een leuk team zit, is belangrijk. Tsja, Adi zul je missen maar er zijn gelukkig wel mogelijkheden om contact te houden en dan wordt de vakantie extra leuk!
    Fijne reis en heerlijk om weer te kunnen meeleven, groetjes Ingeborg
  3. Pap en mam:
    Lieve Marga,
    Wij missen jou ook en kijken er naar uit je binnenkort weer te zien op t schip! XXX mama
  4. Elma:
    22 augustus 2014
    Hoi Marga, Dat gaat lang duren zo lang zonder je vriend, maar je hebt afleiding genoeg, mooi is Bali, hè?,

groetjes, Joop en Elma.
  5. Jacqueline:
    25 augustus 2014
    He leuk om weer wat te lezen... ik reis met je mee....
    xxxxxxxx
    Zie dat de familie al weer plannen heeft om je op te zoeken...heerlijk!
  6. Hans de Wolf:
    26 augustus 2014
    We kijken weer uit naar jouw verhalen. Veel plezier!

Hans& Guda
  7. Ricardo, Renske, tygo en Jesse:
    11 september 2014
    Lieve Marga,

Wat een ervaring weer zeg, al die bestemmingen!
    Ondertussen wel een gemis en ook zo lang. Hopelijk gaat het wat dat betreft wel snel voor je.
    Hoop echter dat het genieten en ervaren van waar je bent niet snel gaat. Over Mexico kunnen we mee praten, erg mooi daar!