Happy b'day to me!

Lieve allemaal,

Bedankt voor alle felicitaties. Heb nog nooit zoveel felicitaties gehad, super lief dat jullie allemaal aan hebben gedacht.

De woensdag voor mijn verjaardag ging ik samen met 2 collega’s uit eten. Daarna zouden we nog een drankje doen in de crew bar. Toen ik de bar inliep zag ik allemaal ballonnen en slingers. Ik wist dat er morgen ook andere collega’s jarig waren. Ik dacht dat ze bezig waren om te de boel te versieren voor een van de andere collega’s.Niet dus, het was voor mij! Toen ik bij de bar was had ik pas echt door dat het voor mij was. Aangezien het op mijn verjaardag druk zou zijn hadden ze bedacht dat ze een surprise party voor mij zouden organiseren. Alleen ik was er iets te vroeg achter gekomen. Bedoeling was dat ik een half uurtje later zou komen zodat iedereen er zou zijn en de hele bar versierd zou zijn. Maakt de verrassing er niet minder leuk op! Het was een gezellige avond.

Op mijn echte verjaardag kwam ik op kantoor en hadden ze een groot spandoek gemaakt. Daarnaast leek het wel alsof het hele schip wist dat ik jarig was, erg leuk!

Daarnaast was het erg leuk om vele berichten op Facebook, e-cards en mails te krijgen.

Nogmaals, bedankt allemaal! Lief dat jullie aan mij gedacht hebben. Ik heb een leuke verjaardag gehad.

Liefs en tot heel snel!!

1. Pap en mam:
    21 maart 2013
    Lieve Marga, het was wel apart om je verjaardag te vieren zonder jou.
    Leuk dat je zo in het zonnetje bent gezet. Nog 2 weken....
    xxxx pa en mam
  2. Anne:
    21 maart 2013
    mooi dat je zo leuk hebt gehad.
    nog een paar weken en dan kan je weer genieten van het koude Nederland en van mij :D
    tot snel xxx
  3. Ingeborg:
    22 maart 2013
    Lieve Marga,
    Wat heerlijk voor je, kun je nagaan hoe fijn ze het vinden dat je er bent! En wat zullen ze jou gaan missen, nog even en dan is dit hele grote avontuur alweer voorbij. En dan kunnen wij genieten van jou en al je verhalen. Sterkte met de laatste weken,
    liefs Ingeborg
  4. Elma:
    22 maart 2013
    Lieve Marga, Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat fijn, dat er zoveel aan jou gedacht hebben. Blijf je niet varen, ga je naar huis? Groetjes, Joop en Elma.
  5. Hans de Wolf:
    23 maart 2013
    Hi Marga!
    Zo te horen pas jij lekker binnen het team en val je goed in de smaak als gewaardeerde collega - anders hadden je collega's dit niet voor je geregeld. Ik denk dat ze je zullen missen aan het eind van je stage.

Veel plezier in de laatste twee weken!

Hans & Guda